They Like Me

Saturday 30 June 2012

Tutti frutti trend atau normal????

Salam semua....tetiba jer hari ni aku nak tulis pasal tutti frutti...aku jamin setiap manusia kat malaysia ni tau apakah itu tutti fruttikan




ok..pertama sekali cerita aku bukan nak menyebut tentang sedapnya..manisnya ia...sebab semua orang tau memang sedap gilerkan.....hehehe...malah aku juga menyukainya...ayat skema lak kan..
tapi aku nak cakap adakah makan di tutti frutti adalah satu trend....?????bukan disebabkan apa...aku hanya terfikir dikala mendengar perbualan antara abang & ayah aku...

Nak dijadikan cerita..beginilah cerita & perbualan mereka.......

Kami sekeluarga pulang ke rumah...otw balik ke rumah kami ader la kedai tutti frutti ni baru je buka..tetiba adik aku pun cakap..."eeeeh dah buka..boleh lah kita makan" aku pun dengan pantasnya setuju...tetiba jer abang aku mencelah dengan muka garang diakan.....dan tercetusnya perbualan sebegini...

abah : tutti frutti tu yang yogurt-yogurt tukan...

aku  : aah bah...sedap.....

abang : alah rasa dia biasa je la....lagipun yang along perasan budak-budak muda ni..suka tol makan
           dah makan...mulalah amik gambar then upload...along tengok dah macam trend dah...........
           makan jer amik gambar....

so begitulah citernya...kalau ikutkan betul gak aper abang aku cakap...sebab aku ngan kekawan kalo makan jer mesti nak tunjuk tutti frutti tu......

so korang rasa itu mmg satu trend atau sajer-sajer??????



No comments:

Post a Comment