They Like Me

Wednesday 27 June 2012

Graduasi seorang budak comel...

firstly...abaikan tajuk....hehehe...tapi kalo korang rasa comel..per salahnya kan
entry kali ni pasal graduasi aku....hehehe
actually graduasi aku dalam bulan 10 ni..lama lagi kot....hehe..tapi nak la aku citer kan..nak gak la jaja citer sikit...

selain amik segulung diploma yang kita idam-idamkan...kita juga semestinya yer

kita akan dapat ini.....weeeeeeeeeeeee

sejambak bunga.....:)


tapi yang penting bagi aku ialah...yeah...dapat pakai baju hitam, labuh & leh libas-libas orang ni
SUMPAH SEMART!!!!!
tapi saper 2 orang ni ??????abaikan jer...sebab aku pun tak tau...maklumlah suruh pak cik "google"
cari baju konvo kptm...ader mmg ader tapi ni la kat badan diorang..saper la dapat bekas diorang kan..:)


tapi yang paling seronoknya....alhamdullilah dapat aku bergraduasi dengan teman seperjuangan.....
tapi dalam seronok-seronok ni kan...aku sedih gak..sebabnya aku nak konvo ngan seseorang kawan baru ni....tapi aper nak buat tak der rezeki.......so no sad-sad....chill nabila...


LAST BUT NOT LEAST THANKS ALLAH....:)







No comments:

Post a Comment