They Like Me

Wednesday 23 May 2012

Coret-coret Di Kala Malam

Salam semua...ceh bajet follower aku ramai la macam fatin liyana, maria elena and etc..padahal takat 15 org jer...tu pun ader ke yang nak baca....???hahaha. Pada jam 11.16 malam ni sedang aku duduk seorang diri di ruang tamu...aku gigihkan diri ini untuk menaip blog aku..bukan apa...sementara aku menunggu result semester 6 ni dan aku ader beberapa bulan lagi untuk graduate..aku telah berfikir untuk menjdi penulis blog tegar...nak keje parents tak bagi sebab tak der orang yang nak hantar..maka itu jadilah aku suri rumah yang tidak bertauliah.tapi!!!!!!!aku tidak kisah kerana ada incomenya untuk aku..hehehe....

Erm...kalau korang-korang ni mesti dah berpikiran maca gini kan..."Perh...kalau aku x sanggup kot duduk rumah 24 jam.."tapi nak wat cmner kan....hahaha...maybe takdir aku ketika ini...pergh!!!! pasrah habiskan..tapi dikala aku bercerita ni akan ku coretkan pada korang-korang semua apakah rutin utama si penulis ini...hehehe...iaitu




SLEEP IN THE MORNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








No comments:

Post a Comment