They Like Me

Friday 18 May 2012

Adanya dia....

Salam semua....sihat2???
masuk minggu ni da 3 minggu aku habis LI...uuuuu..kejap jer berlalu...
so apa aku buat sekarang kat rumahnya hanyalah tanam anggur untuk dijual...hehehe

Kali ni post aku terjadi dan tertulisnya tajuk seperti diatas sebab
aku nak cerita kat korang bagaimana seorang "Nabila" akhirnya yang tak nak ader twitter 
terpaksa tunduk dan membuatnya dengan perasaan yang bercampur baur...hahaha...

First, aku buat twitter ni bukan untuk follow kawan or kata lainnya kawan follow aku.
TETAPI adernya twitter ni sbb 2 manusia yang mmg la aku ADMIRE gler....
walaupun hanya angan2 yg tinggi bagai mat jenin...akan aku tweet korang sehingga korang membalasnya...hahaha....walau citernya agak mustahil...x salah kita mencuba kan ngee....



No comments:

Post a Comment